Grunge Forum
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Download Nasze loga

Poprzedni temat :: Następny temat
Jaki piec wybrać?
Autor Wiadomość
bastkowiak 

Wysłany: 2009-12-08, 01:03   Jaki piec wybrać?

Witam. Bardzo proszę o pomoc w wyborze pieca do gitary elektrycznej. Nie znam się na tym kompletnie, gdyż będzie to mój pierwszy piec. Dodam że na piec chciałem przeznaczyć ok 700zł. Co ważne to chcę grać blues, rok itp. niekoniecznie metal. Domyślam się, że nie będzie to żadne cudo, ale to ma być piec tylko i wyłącznie do domowej gry ewentualnie w niedużym pomieszczeniu w gronie przyjaciół. Ważne żeby dało się też podłączyć foot switcha. Bardzo proszę o propozycje z krótkim opisem dlaczego właśnie ten. Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.

P.S. preferowałbym nowy sprzęt, gdyż z takim wiem jak się obchodzę itd.

Kolega proponował mi Marshall mg 30dfx.

QbaM 
mehene?

Wysłany: 2009-12-08, 23:45   

niesluchaj kolegi jak ci proponowam marshalla MG!

Poczytaj pozostale tematy. sporo tego bylo o piecach

SPRZEDAM FENDER FRONTMAN 212R za 880PLN do negocjacji!

bastkowiak 

Wysłany: 2009-12-09, 17:53   

Czytałem inne tematy, ale niestety nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi dlatego założyłem oddzielny temat w którym opisałem konkretnie o co mi chodzi. No nic dzięki.

stipe 
kaleka

Wysłany: 2009-12-09, 17:57   

Scarlett O'Hara napisał/a:
Nie chcę offtopować, bo obiecałam Mer, że będę grzeczna, ale... przeczytałam "jaką płeć wybrać" :shock: :lol:

Taa, to jest jedno z tych pytań, na które trzeba sobie czasem odpowiedzieć ;) Jaką płeć do 700 złotych wybrać ? ;)

Polecam płeć Peavey Studio Pro, Marshalle z serii VS, jakiegoś Hughes&Kettner. Porozglądaj się za Voxem AD, a jeśli Ci się pofarci to może jakiegoś Valve Reactora dorwiesz.
Aha, cały czas o używkach (no może oprócz H&K) mówię. Nówki w tej cenie będę mniej więcej takiej jakości jak ten polecony przez "kolegę"* Marshall.