Metal to muzyka, z ktora nie rozstaje sie od kilku lat.
Generalnie slucham thrash, heavy i power, czasem doom, death.
Ktos tam na poczatku tematu (pierwsza strona) napisal, ze lubi metal, w ktorym teksty sa inteligentne. Nie rozumiem tego. Kazdy tekst cos znaczy, mozna go interpretowac.
Ten ktos napisal rowniez o komicznym widoku metala z pieszczochami itd... A gdzie jest granicia, jezeli chodzi o przesade?
Nie patrze na wyglad muzykow, ich poglady, czy zycie poza muzyka. Liczy sie to, co tworza - czy dla kasy, czy nie.
_________________ You have chosen your own fate and your own destiny...
Metal lubię za :
Black Album Metaliki
Pierwsze płyty Anthraxa
Grunge-metalowe hybrydy: My Sisters Machine, Tad, Gruntruck, AiC
Protoplastów takich jak Motorhead czy Sabbaci
Progresywe typu Riverside
Nie podchodzi mi blak def i pałer chociaż zdarzają się wyjątki, lubie trasz z resztą odłamów nie miałem zbyt wiele do czynienia (albo do słuchania). Ogólnie mam na imie Karol i jestem amatorem metalu :]
_________________ For all the times you let them bleed you...
For little peace from God you plead.
Nie lubie tej plyty za to, ze zakonczyla geniusz Mety:P
karl napisał/a:
Motorhead
Nigdy nie przepadalam za motorheadem, ale jak zobaczylam ich na zywo to mi szczeka opadla (byc moze dlatego, ze na tym festiwalu to byla jedna z nielicznych gwiazd, ktora zgodzila sie zagrac).
Metal jest jednym z czołowych gatunków muzycznych, lubię krew na teledyskach Slayera, w ogóle to Araya kiedyś powiedział że dziadkom nie wypada śpiewać i nigdy nie doczekają jego fani jego persony w sędziwym wieku próbującej dzrzeć paszczę bo się zapowietrzy lub złapie chrypę
Ogólnie to nie bardzo pochwala delikatną stronę Metalliki i w ogóle to moj kumpel spuszcza się na tej kapeli.
Ogólnie metal jest dobry, zarówno jako pierwiastek jak i gatunek muzyczny
Metal jako pierwiastek jest dobry, bo z reakcje chemiczne razem z nim są proste :D