Wysłany: 2009-09-17, 23:49 raz, dwa, trzy... tylko jeden mix
Witam ponownie... :)
Pomysł na trzy w jednym okazał się być strasznie wymagający i zrezygnowałem z miksowania utworów.
Nie jestem profesjonalistą w tych sprawach i zrobienie takiego mixa zajęłoby mi troszkę czasu, nie mówiąć o 10 składających się z 3 numerów.
Mi wyszła sieczka, sieczka i jeszcze raz sieczka. Czekałbym na rozwiązania wieki :) chyba?...
W zamian zrobiłem mixy pojedynczych utworów,( oczywiście tylko kilkudziesięcio sekundowe wstawki )... Rozpoznanie mixa nie powinno wam zająć, więcej niż 10 minut.
Kto pomyśli i ma dobry słuch, może to zrobić w 5 minut i podać prawidłową odpowiedź.
Oczywiście trzy pierwsze osoby, które podadzą jak najwięcej poprawnych odpowiedzi ( musi być minimum 7!), napiszą jaki to utwór i z jakiej płyty, dostaną po nowej płycie Pearl Jam "Backspacer"
Liczy się czas, chęć i...
Czekam na odpowiedzi, wam życzę dużo szczęścia! bo i ono się tu może przydać.
powodzenia... wyniki postaram się podać już w poniedziałek, lub wtorek...
Zachęcam do zabawy wszystkich. Babcie, dziadków, wujków, psy bobiki, koty Maćki i chomiki Wojtki.
Start już jutro. 3 pierwsze mixy nadejdą... :)
"INSIDE JOB" już nadchodzi ;)=
mały przykład co was czeka już jutro, proste... prawda??? ;)=
no, to akurat było... chyba łatwe... bo ... chyba znam odpowiedź.
Narobiłeś mi jednak chętki na ten konkurs, a ja tymczasem będę mieć średni dostęp do neta, bo od jutra - urlop!!
... the oceans made me but who came up with love?
Ze względu na dzisiejszy wypadek w kopalni "WUJEK" i "RUCH ŚLĄSK" - zawieszam konkurs do jutra. Przepraszam, lecz chyba nie wypada dziś się bawić.
Jutro zaczniemy od nowa. Wybaczcie.
Czasami z organizacją u mnie jest kiepsko, czysty spontan.
Już pisałem, że "Będzie decydował czas i aktywność w tych dniach. Odpowiedzi proszę przesyłać na moją prywatną skrzynkę na forum. "