Czy uprawiacie jakiś sport?
Autor
Wiadomość
JAMik
Poligon nr. 4
Wysłany: 2006-07-02, 01:07 Czy uprawiacie jakiś sport?
Jestem ciekaw czy uprawiacie jakiś sport.Czy dbacie o swoje ciało i utrzymujecie je w jakotakim pożądku?
Ja ze swojej strony dodam,że w gram w grunge'owy sport czyli w kosza.Gram od 10 lat i jest to moja największa używka :-)
_________________KULT: Krzysztof Banasik,Tomek Glazik, ,, PEARL JAM: Matt Cameron,Eddie Vedder,
Janusz Grudziński,Irek Wereński, ,,,,,,,,,,,, Stone Gossard,Jeff Ament,Mike McCready
Janusz Zdunek,Piotr Morawiec, ,,,,,,,,,,,,,,,, NIRVANA: Dave Grohl,Krist Novoselic,Kurt Cobain
Kazik Staszewski,Tomek Goehs, ,,,,,,,G,,,,, ALICE IN CHAINS: Jerry Cantrell,Layne Staley,Mike Starr,Sean Kinney
pustak
sztuka to suka
Wysłany: 2006-07-02, 01:26
Ja sport mam na codzień w pracy Niezle się muszę nabiegać! I torchę wysiłku fizycznego też w to włożyć (zaliczam to do kulturystyki ) I na weekendy lubie popływać (szczegulnie po kilku piwkach )
_________________Regulamin - Faq - Bad Radio - Kunsztownie - RS - thebestshop - primasos - kult motor DRP
upsss ... myślałem, że to forum "nauka gotowania i układania puzli"?
JAMik
Poligon nr. 4
Wysłany: 2006-07-02, 01:27
lol...nie oto mi chodziło
_________________KULT: Krzysztof Banasik,Tomek Glazik, ,, PEARL JAM: Matt Cameron,Eddie Vedder,
Janusz Grudziński,Irek Wereński, ,,,,,,,,,,,, Stone Gossard,Jeff Ament,Mike McCready
Janusz Zdunek,Piotr Morawiec, ,,,,,,,,,,,,,,,, NIRVANA: Dave Grohl,Krist Novoselic,Kurt Cobain
Kazik Staszewski,Tomek Goehs, ,,,,,,,G,,,,, ALICE IN CHAINS: Jerry Cantrell,Layne Staley,Mike Starr,Sean Kinney
Quetzalcoati
Wysłany: 2006-07-02, 14:34
Regularnie? Nic.
Czasami pływanie, czasami troche pobiegać, czasami kosz i czasami [...]
Kondycji prawie wcale nie mam, ale jestem w stanie przebiec kilometr i jeszcze oddychać w miarę normalnie.
mysza
Wysłany: 2006-07-02, 20:33
sport... no czasem basen, rower:)
A jak jest okazja to siatka:)